.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشن غدیر در دفتر خاتمی +تصاویر

 شمال نیوز: جمعی از سیاستمداران، اصحاب رسانه، ورزشکاران و عموم مردم در روز عید غدیر به دیدار سید محمد خاتمی رفتند تا ضمن حضور در جشن غدیر، تولد او را نیز تبریک بگویند.

در این مراسم که با حضور چهره هایی چون محمدرضا عارف،‌ جعفر توفیقی،‌ حجت الاسلام‌ و‌ المسلمین یونسی، رضا داوری اردکانی، ‌محمدرضا خاتمی،‌ احمد مسجد جامعی، سهیل محمودی؛ شاعر، دکتر سید محمد بهشتی، نرگس آبیار، مصطفی مستور برگزار شد از قرآن خطی منسوب به امام حسن مجتبی (ع)رونمایی شد. این قرآن نفیس قرار است در کتابخانه ملک تهران نگهداری شود.
 
همچنین از برگزیدگان جشنواره اخلاق و نیایش در حوزه فرهنگ، هنر و ادب نیز تقدیر شد و رییس جمهوری اسبق کشورمان از ۱۱ نفر از برگزیدگان با اهدای لوح یادبود و قرآن نفیس، قدردانی کرد. «یوسف ثبوتی» در حوزه علمی، «سید حمید شاهنگیان» در حوزه موسیقی، «اردشیر صالح‌پور» در حوزه نمایش، حجت الاسلام و المسلمین «حسن پویا» در حوزه پژوهش، «سید محمد بهشتی» در حوزه معماری، خانم «موسوی» برگزیده جمعیت خیریه دانشجویی امام علی (ع)، «بیوک ملکی» در حوزه شعر، «نرگس آبیار» در حوزه سینما، «حمید عجمی» در حوزه هنرهای تجمسمی خوشنویسی، «رضا داوری اردکانی» در حوزه پژوهش و «مصطفی مستور» در ادبیات داستانی، برگزیدگان جشنواره اخلاق و نیایش بودند که از آنان تقدیر شد.  
 
عکس های روح الله محدتی عکاس ایسنا و محمود عارفی عکاس جماران از این مراسم را در زیر می بینید. /250





























ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 مهر 1393
اقای خاتمی سید بزرگواریست
نا شناس 21 مهر 1393
به اولین عکس خوب نگاه کنید بخصوص پوشش زهرا اشراقی را. عکس فتنه گران و سران فتنه را ببینید. شمال نیوز عزیز می دانم این نوشته ام را درج نمی کنی.
نا شناس 21 مهر 1393
همه این خنده ها و شادی های آین آقایان و خانمهای پایتخت نشین نشان از امنیتی است که جوانان از دلو و جان گذشته شبانه روز در سرما و گرما و دربدترین شرایط در مرزهای کشورمان حضور دارند و از مرزها پاسداری میکنند و نمیگذارند مانند کشورهای عراق و افغانستان و سوریه و..... دشمنانی مثل داعش حتی به مرزهای ما نزدیک بشوند حال خدای ناکرده اگر روز این نعمت الهی بزرگ (امنیت) گرفته شود آن وقت ببینید چهره هایشان چگونه است
محسن. 22 مهر 1393
انشاالله پاینده و سلامت باشند
نا شناس 22 مهر 1393
خیلی دلم میخواست اونجا میبودم
نا شناس 22 مهر 1393
خاتمی عزیز خدا نگهدار تو

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.